KERKEN, INSTELLINGEN, STICHTINGEN, FONDSEN EN BEDRIJVEN

4 stichtingen die anoniem willen blijven – Stichting Bisschop Bekkers Lopik – Stichting Welzijn Senioren Hilversum – Stichting de Ziekenfondsbode Amersfoort – Stichting Goede Doelen Vraag en Aanbod Wijchen – Protestante Gemeente Elst – Streekcollege van Diakenen Wijchen – RK Parochie De Twaalf Apostelen Wijchen –  Diaconie PKN Wijchen, Leur, Batenburg – SKG Streekgemeente Maas en Waal – Frans Verheijen Franciscanen Nederland – RK Antonius Parochie Hees Nijmegen – Parochie De Goede Herder Nijmegen – Hema Wijchen – Sengers Schoenmode Wijchen – Modderkolk Projects & Maintenance BV Wijchen – Ring Foto De Vakman Wijchen –    Juwelier Juwels & Trends Wijchen – Keuken en Bad 3000 Wijchen – Megens Mazda Garage Wijchen – Eye Wish Groeneveld Wijchen – Mark Smulders Rijwielen Wijchen –  Zaal Sterrebosch Wijchen – CV en Sanitairshop v.d. Aa Wijchen – Apotheek Zuid Wijchen – Firma Mulders Bergharen – DHD Drukkerij Groesbeek –  Scholten Awater Nijmegen – Corim Dental Products Geldermalsen, NOD Netwerk Onderzoek Velp – Belvisie Grave – Operational Care Nijmegen – Barry Emons Spelmaterialen Zeeland – van Tilburg Mode Nistelrode – Senioren KBO Grave – Rolstoel Service Nijmegen – Kiwanis Club Rotterdam – Metaalbedrijf Bernts Wijchen – ING Noord Holland – Zwitserloot BV Milsbeek – Indriegroep Driestroom Nijmegen – Begrafenis Onderneming Jacobs Groesbeek – Brandweer Nijmegen – Brandweer Wijchen – Brandweer Beuningen –                 Berki Brandbeveiliging Wijchen – Firma Holmatro Raamsdonkveer – Beekvliet College St. Michelsgestel – Basisschool De Boskriek Wijchen – Prins Mauritsschool Nijmegen – Cruijsen Beeldende Vorming en Techniek Boxmeer – Speeltuin de Leemkuil Nijmegen – Speeltuin Brakkefort Nijmegen – Firma Bever Pijnacker  – Computer Total It Wijchen.

Hartelijk dank aan:
Alle particuliere sponsors voor hun bijdrage.
Onze vrijwilligers Tom en Eline, Herman en Gerrie voor hun niet aflatende hulp.
Jaap Bulk Administratiebureau Wijchen voor de boekhouding.
Peter en Frans van de Stichting Hulp aan Oost Europa, Antoinette Smits van de stichting SDR, Jo en Annemie Sampermans van stichting Acasa en de Nederlandse Ambassade in Boekarest voor de samenwerking, hun raad, daad en meedenken.